Yaşam Notları

20 Nisan 2011 Çarşamba

SBS sınavında haksızlık yapılmasını istemiyoruz...

Bir milyon çocuk, 4 Haziran 2011'de istedikleri liselere gidebilmek için SBS sınavına girecek. Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da soru kitapçıklarının, sınav sonrası öğrencilere verileceği açıklandı. Geçen yıl kopya (1544 kişi tam yaptı gözüküyor) ispatlanamadı, çünkü sınav merkezinde soru kitapçıkları yoktu. Bu yıl aynı durumla karşılaşmak istemiyoruz. Bu konu içim MEB'e başvurdum, bana RED cevabı geldi. Ama yılmadım, uğreşıyorum. YGS deki durum SBS de de olabilir. Bugün bunu burdan görebiliyorum. Bir milyon 14 yaşındaki çocuğun hakkını korumak için ısrar ediyorum.

SBS SORU KİTAPÇIKLARI, SINAV SONRASI ÖĞRENCİLERE VERİLMESİN, MERKEZDE TOPLANSIN. SBS SINAV KILAVUZU DERHAL DEĞİŞSİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder