Yaşam Notları

15 Mart 2010 Pazartesi

Bugün Hava Çok Güzel ve İlk Gözlüklerim

Güneşli bir gün, hava çok güzel. Sabah sabah stresli hiç bir işim yok, harika:) ama ruhtaki huzursuzluk tabikii gündemde - Acaba neyi/kimi unuttum? Kesin birşey vardı da ben unuttum durumu hakim. Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma belli de ben Pazartesi ne yapacaktım? Rutinlerim var elbet ama başka birşeyler de olmalıydı... Neyse varsa da o bulur beni elbet. 42 yaş bitince, yavaş yavaş yakını görmez olduk. Olduk diyorum çünkü 46 yaşında olan sevgili BAP da aynı durumda:) 2 hafta önce doktora gittik, yakın numaralarımızı aldık, 0,75...Hazır özel bir telaş yokken ve güneş varken az önce gözlükçüye gidip hayatımızda ilk defa numaralı gözlük siparişi verdik. Hadi hayırlısı, benimki eflatun çerçeveli, pek bir eğlenceli... Yarın alacağız. Güzel hava, iyi bir şey deyip, okumalara dönüyorum...

2 yorum:

  1. :))
    e o zaman hoşgeldin net yazılar diyeceğiz.. mor çerçeve bak bunu kıskandım. ilk çerçeve değişimimde bunu anımsayacağım.

    YanıtlaSil
  2. gözlük kimi zaman keyifli, kimi zaman çok yorucu bir eşya. ama mor, pek keyifli. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil