Yaşam Notları

9 Mart 2010 Salı

Dün Onu Gördüm:)


Dün, İstinye'ye giderken yolumu değiştirip, Bebek yokuşundan indim. Amacım, sadece, geldiyse onu görmekti. Evet gelmişti ve henüz yağmur onu alıp götürmemişti:) Yağmur çoktu ama o ordaydı. Fotograf makinam yanımda değildi, ilkel telefonum ile fotoğrafını çekmek istedim, bir tane de çektim, o sırada polis arabası geldi, yolu tıkadım diye beni kovaladı. Fotoğraf kalitesi çok kötü ama benim yaşam keyfimi çok iyi yapanın tek fotoğrafı işte bu.. Bu yılda Bebek Manolya Ağacımı açmış yakaladım ya, 2010 rahat bana:) Yani İnşallah...

3 yorum:

  1. aha harikasın... manolya ağacının çiçeklerini görebilmek için yolunu değiştiren -hele de istanbul'da- kaç dünyalı kaldı lotus'cuğum sorarım sana.

    YanıtlaSil
  2. sahane sahane burda hic rastlamadim henuz bu harika agaca)tesekkurler paylasim icin:p

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Beste, İstanbul'da şu sıralar çok güzel bir doğal sergi var:) Hem Avrupa yakası hem de Anadolu yakasında tüm baharlar ve pembe manolyalar açmış durumda, Anadolu Yakasında, Bağdat Caddesinin paraleli (Mark&Spencer'in arka sokağı) Hamam sokak ta, bir apartman bahçesi var ki tamamen pembe (bir türlü fotografını çekemedim:() Bebek'teki Manolya ağacının daha güzel fotografı benim MArt 2009 kayıtlarımda var. İlgine çok çok teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil