Yaşam Notları

5 Kasım 2010 Cuma

Altın Portakal'lı Zeynep Oral

Hamile kalmadan önce, bebeklere/çocuklara hiç ilgim yoktu, kimsenin bebeğini kucağıma bile almamıştım. İşte tam o sıralar,en sevgili arkadaşım,  dünya tatlısı Zeynep'i doğurdu ve ben ilk kez bir bebeği kucağıma aldım, kokladım, sevdim. Zeynep doğduktan 1-2 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Artık canım Zeynep'im benim öğretmenimdi, bir bebek ne yapar, nasıl yer, nasıl altı değiştirilir, nasıl gazı çıkarılır, ağlayınca nasıl oyalanır. Bunları hep Sevgili Zeynep ve canım arkadaşım annesinden öğrendim. Hatta hamileliğimin ilerleyen bir zamanında onlarda yatıya kalmış, Zeynep her uyandığında ben de kalkmıştım. Sonra Aslimo doğdu:) Bütün yaşlarını birlikte geçirdiler, evlerimiz çok uzak olduğu için ne yazıkki hergün görüşemiyolar ama yakaladıkları her fırsatta birlikte olmayı çok isterler. Veee işte o Zeynep, benim canım Zeynep'im bizi nasıl gururlandırdı, nasıl mutlu etti anlatmam imkansız. Zeynep, geçtğimiz yaz " Atlı Karınca " isimli filmin çekimlerine katıldı, hem de başrol oyuncusu olarak. 13 yaşında ve çok ağır bir rolü üstlendi, çok çalıştı, çok emek, çok gönül verdi. Sonunda en değerli sinema ödülü olan Altın Portakal ödülüne sahip oldu. Öğrendiğim andan itibaren aklıma geldikçe gözlerim doluyor, içim titriyor. Önümüzdeki ay film vizyona girecek, heyecanla bekliyoruz. Herhalde gözyaşları içinde seyrediyor olacağım. Çocuklarımız büyüyor, onlar büyürken yaşadıklarımız, en güzel anılarımız...

2 yorum:

  1. Niluferim gozyaslarim sel oldu canim arkadasim...yillari deviriyoruz Aslimo ve Zeynep ve Ayse ve nice yavrularla beraber..biriktiriyoruz anilarimizi ve bak boyle zamalarda dokuluyor ve film seridi geriye sariyor..okuyunca tabii hatirladim o geceyi..daha nice anilar biriktirmeye ..

    YanıtlaSil
  2. Ahh canım ne güzel yazmışsın:) Yeşilköy'deki ev, hatta Bursa'daki ilk evlerimiz aklıma geldi. 17 yıl olmus ama dün gibi:)

    YanıtlaSil