Yaşam Notları

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Mardin Mardin...


Bugün Mardin'deyim. İş ve de güç:) Sabah uçak 8:30 da (hayretler olsun ki, ilk defa zamanında) indiğinde hava sıcaklığı 28 derece idi. Öğleden sonra bir ara 33 dereceyi gördüm. Klimalı ortamda çalışıyoruz ancak ara da bir dışarı çıkmak gerekiyor. Çok uzun çalıştım, tüm hayalim güneş batmadan Mezopotamya ya karşı bir çay içmekti:) Koştur koştur Erdoba'ya geldim, çay tamam da ova felaket, çölden kum bulutları gelmiş, güzelim görüntü neredeyse yok olmuş, bir kaç kare çektim telefonumla ama anca bu kadar:(  Kırlangıçlar çok güzeldi... Yarın sabah dönüyorum, bu kez Mardin yetmedi:( Bir daha sefere daha çok Mardin...
P.S. Ev, Cemil İpekçi'nin Mardin'de satın aldığı ve yaşadığı ev. Eskiden Menderes Utku'nun muş, o yüzden adı, Utku Evi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder