Yaşam Notları

7 Ekim 2010 Perşembe

Ekim geldi, geçiyor...SBS stresi basıyor:( Mardin, hep huzurlu:)

Ekim geldi, önceleri pek anlamadım, hava hala güneşli, kısa kollu t-shirt, çorapsız giyilen ayakkabılar vs. ardından Adana, Mardin, Diyarbakır seyahatlerim, her biri en az 30 derece. Ekim nerede derken, dün akşamüstü yağmurla beraber buradayım dedi. Bugün içim karanlık nedense. İyi olsun diye iyi düşünmeye çalışıyorum. Sabah, önemli bir toplantım vardı, aslında iyi geçti sayılır ama ben kötüyüm işte:( Kafamın içinde onlarca düşünce/fikir ordan oraya gidiyor. Aslimo'nun bu yıl zor yılı malum. Ona ve tüm SBS çocuklarına çok üzülüyorum. Etrafımdaki çocukların çalışma tempolarını görünce üzülmemek elde değil. Hem manen hem madden gerçekten büyük yük:( Aslı, haftada 2 gün dershaneye gidiyor, her gidişi 5-6 saati buluyor, bir o kadar da ödev veriyorlar (yani günde en az1-2 saat ödev yapması gerek). Ben buna çok derken arkadaşlarının çok daha fazla haftada 4 gün toplam 20 saat gibi bir zaman dershaneye gittiğini dehşet içinde öğrendim:( Bir de bu çocuklar hergün okulda 9 saat ders görüyor. Yazık çok yazık, hem onlara hem bize. Malesef, istediği liseye gitmenin tek yolu buymuş:(Aslında risk alabilirdik ama yapamadık işte. Önceki yıl 6 ve 7.sınıfta dershaneye gitmeden, hiç birşeyden geri kalmadan çok güzel puanlar aldı aslında ama 8.sınıf, o son düzlük, hepimizi korkuttu.Umarım tüm çocuklar emeklerinin karşılıklarını alırlar. Herkesin kısmeti ne ise o olacak biliyorum:) Ama stressiz olmuyor galiba:(



Cuma-Cumartesi, Mardin-Diyarbakır hattında Sevgili Arkadaşım Melike ile çok keyifliydik. Her daim herkese Mardin'i tavsiye ederim:) Bu arada bugünkü gazete haberine göre Mardin sokaklarında çalışan eşekler artık İtalya'nın Sicilya adasından gelecekmiş:) Artık sahiplerine de Sicilya aksanlı İtalyanca öğretirler herhalde:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder