Yaşam Notları

18 Ekim 2010 Pazartesi

Yağmurlu Günlerde

Hergün yağmur var:) Yağmuru çok seviyorum. Hatta buraya bile yağmuru getirdim. Önceleri biraz karamsar mı acaba dedim ama damlaları çok sevdim. Sıkılırsak değiştiririm, artık bu işler çok kolay:) İçimdeki his diyor ki - yeni bir dönem başlıyor. Niye böyle düşünüyorum tam olarak bilmiyorum. Aslında her yıl bitirken üç aşağı beş yukarı aynı duygular/hesaplaşmalar gider/gelir. Yeni gelen güzellikle, sevgiyle mutlukla gelsin. Bu yaz çok anlamlı seyahatlerimiz oldu. Hepimize çok iyi geldi. Şimdi okuduğum Çağdaş Sanat Konuşmaları 4 / Kolleksiyon, Kolleksiyonerlik ve Müzecilik /YKY kitabında da rastladığım bir çok konuda, çocuklarımıza verebileceğimiz en güzel armağının dünya kültürlerini öğrenmek olduğunu bir kez daha tekrarladım.




Bu yağmurlu haftada, Hakan'ın Sevgili Hoca'sı Prof Dr İbrahim Hızalan'ın eşi Şpresa Hanım'ın Kaftanları sergisine Dolmabahçe Sarayı Sergi Salonunda katıldık. Şpresa Hanım'ın Kaftanlarını görmek gerek. Emek, göznuru, yaratıcılık,sabır,zevk ve denge... Hepsi bir arada. Yağmurlar devam ederken, Pera Müzesi'nde bir Sergi "Hilal ve Güneş", yıllar önce (Abdülhamit Döneminde) İstanbul'da yaşamış üç Japonu anlatıyor. Bir de tabikii Hakan'ın günlerdir beklediği, Japon Çay Töreni! Sevgili Özalp Birol, kendisi Suna-İnan Kıraç Vakfı'nın Genel Müdürü olur, yine müthiş bir şeyler yaptı ve Pera Müzesi'nde eşi bulunmaz Japon Çay Töreni'ni sayesinde izleyebildik. Gerçekten çok etkileyiciydi. Yağmur yağacak diye beklenen ama güneşli geçen Cumartesi günü Hamarat Atölye'nin açılışına uğradım, Enhar, gerçekten çok yetenekli:) Ona da hayırlı uğurlu olsun. Yağmurlu bugünün son haberi ise ofisimize yeni bir Bebek geldiğiydi:) Bebeğimiz Hoşgeldi, yağmurlar onu getiriyor, biz de bekliyoruz. Sağlıkla, Keyifle...

Not: Sevgili Şpresa Hanım'ın fotografları için Sayın Prof Dr Yücel Tanyeri'ye teşekkürler ve saygılar.

1 yorum:

  1. Oh oh yağmur var diye gez bakalım! :) Şu Japon çay törenini çok merak ettim yaa, keşke orda olsaydım :/

    YanıtlaSil